skip to Main Content

Kwaliteitsbeleid

Mortuarium Schiphol

Kwaliteitsbeleid

Het kwaliteitsbeleid van Mortuarium Schiphol is vastgelegd in een kwaliteitshandboek. In dit kwaliteitssysteem is beschreven:

  • > welke werkzaamheden worden verricht
  • > op welke wijze deze werkzaamheden dienen te worden uitgevoerd
  • > op welke wijze structurele verbeteringen en aanpassingen in de werkwijze kunnen worden geïmplementeerd
  • > op welke wijze de wensen, opmerkingen en suggesties van klanten kunnen worden gebruikt voor verbetering van onze dienstverlening

Dit alles met het doel:

  • > een constante kwaliteit in onze dienstverlening te garanderen
  • > duidelijk te maken wat u van onze dienstverlening mag verwachten
  • > inzicht te krijgen en te houden in de wensen van onze klanten

Meikie Flach, Australian Regional Consular Officer

“Er had zóveel fout kunnen gaan”

De ramp met de MH17 staat bij ons allemaal in het geheugen gegrift. Niet in het minst bij Meikie Flach, die de repatriëring van de Australische slachtoffers coördineerde. Mortuarium Schiphol was voor haar van onschatbare waarde. “Naast alle emoties hadden we te maken met een enorme druk en een zeer complexe logistiek. Ik durf best te zeggen dat dankzij de medewerkers van het mortuarium alles is gelopen zoals het had gemoeten, en beter zelfs."

Gerard Timmermans, pastor bij Luchthavenpastoraat Schiphol

“We nemen samen de zorg over”

“We vinden het heel belangrijk voor het verwerkingsproces van de nabestaanden dat ze erbij zijn als hun overleden dierbare arriveert. Daarna gaan we naar het mortuarium. Daar stemmen we goed met elkaar af dat we een seintje krijgen als de overledene presentabel is. De familie komt dus nooit voor een dichte deur te staan.”

Bob van Laatum, manager business to business & manager SCU/SCR bij Monuta

“Het moet in één keer goed”

"Wanneer iemand in het buitenland komt te overlijden, zorgen wij dat hij of zij weer naar huis komt. Dat moet in één keer goed. Onze professionele, getrainde hulpverleners zorgen er samen met de mensen van Mortuarium Schiphol voor dat families op een waardige manier afscheid kunnen nemen. Mortuarium Schiphol is daarom een belangrijk verlengstuk van onze dienstverlening.”

Bob van Laatum, manager business to business & manager SCU/SCR bij Monuta

“Het moet in één keer goed”

"Wanneer iemand in het buitenland komt te overlijden, zorgen wij dat hij of zij weer naar huis komt. Dat moet in één keer goed. Onze professionele, getrainde hulpverleners zorgen er samen met de mensen van Mortuarium Schiphol voor dat families op een waardige manier afscheid kunnen nemen. Mortuarium Schiphol is daarom een belangrijk verlengstuk van onze dienstverlening.”

Gerard Timmermans, pastor bij Luchthavenpastoraat Schiphol

Gerard Timmermans, pastor bij Luchthavenpastoraat Schiphol

“We nemen samen de zorg over”

“We vinden het heel belangrijk voor het verwerkingsproces van de nabestaanden dat ze erbij zijn als hun overleden dierbare arriveert. Daarna gaan we naar het mortuarium. Daar stemmen we goed met elkaar af dat we een seintje krijgen als de overledene presentabel is. De familie komt dus nooit voor een dichte deur te staan.”

Meikie Flach, Australian Regional Consular Officer

“Er had zóveel fout kunnen gaan”

De ramp met de MH17 staat bij ons allemaal in het geheugen gegrift. Niet in het minst bij Meikie Flach, die de repatriëring van de Australische slachtoffers coördineerde. Mortuarium Schiphol was voor haar van onschatbare waarde. “Naast alle emoties hadden we te maken met een enorme druk en een zeer complexe logistiek. Ik durf best te zeggen dat dankzij de medewerkers van het mortuarium alles is gelopen zoals het had gemoeten, en beter zelfs."

Meikie Flach, Australian Regional Consular Officer

“Er had zóveel fout kunnen gaan”

De ramp met de MH17 staat bij ons allemaal in het geheugen gegrift. Niet in het minst bij Meikie Flach, die de repatriëring van de Australische slachtoffers coördineerde. Mortuarium Schiphol was voor haar van onschatbare waarde. “Naast alle emoties hadden we te maken met een enorme druk en een zeer complexe logistiek. Ik durf best te zeggen dat dankzij de medewerkers van het mortuarium alles is gelopen zoals het had gemoeten, en beter zelfs."

Gerard Timmermans, pastor bij Luchthavenpastoraat Schiphol

“We nemen samen de zorg over”

“We vinden het heel belangrijk voor het verwerkingsproces van de nabestaanden dat ze erbij zijn als hun overleden dierbare arriveert. Daarna gaan we naar het mortuarium. Daar stemmen we goed met elkaar af dat we een seintje krijgen als de overledene presentabel is. De familie komt dus nooit voor een dichte deur te staan.”

Bob van Laatum, manager business to business & manager SCU/SCR bij Monuta

“Het moet in één keer goed”

"Wanneer iemand in het buitenland komt te overlijden, zorgen wij dat hij of zij weer naar huis komt. Dat moet in één keer goed. Onze professionele, getrainde hulpverleners zorgen er samen met de mensen van Mortuarium Schiphol voor dat families op een waardige manier afscheid kunnen nemen. Mortuarium Schiphol is daarom een belangrijk verlengstuk van onze dienstverlening.”

Bob van Laatum, manager business to business & manager SCU/SCR bij Monuta

“Het moet in één keer goed”

"Wanneer iemand in het buitenland komt te overlijden, zorgen wij dat hij of zij weer naar huis komt. Dat moet in één keer goed. Onze professionele, getrainde hulpverleners zorgen er samen met de mensen van Mortuarium Schiphol voor dat families op een waardige manier afscheid kunnen nemen. Mortuarium Schiphol is daarom een belangrijk verlengstuk van onze dienstverlening.”

Gerard Timmermans, pastor bij Luchthavenpastoraat Schiphol

Gerard Timmermans, pastor bij Luchthavenpastoraat Schiphol

“We nemen samen de zorg over”

“We vinden het heel belangrijk voor het verwerkingsproces van de nabestaanden dat ze erbij zijn als hun overleden dierbare arriveert. Daarna gaan we naar het mortuarium. Daar stemmen we goed met elkaar af dat we een seintje krijgen als de overledene presentabel is. De familie komt dus nooit voor een dichte deur te staan.”

Meikie Flach, Australian Regional Consular Officer

“Er had zóveel fout kunnen gaan”

De ramp met de MH17 staat bij ons allemaal in het geheugen gegrift. Niet in het minst bij Meikie Flach, die de repatriëring van de Australische slachtoffers coördineerde. Mortuarium Schiphol was voor haar van onschatbare waarde. “Naast alle emoties hadden we te maken met een enorme druk en een zeer complexe logistiek. Ik durf best te zeggen dat dankzij de medewerkers van het mortuarium alles is gelopen zoals het had gemoeten, en beter zelfs."

Adresgegevens:

Jan Plezierweg 3
1118 BB  Schiphol Airport

Postbus 335
4190 CH Geldermalsen

T  (020) 316 42 60
E mortuariumschiphol@zdg.nl

Heeft u een vraag of een opmerking? Neem contact met ons op:

Neem contact op

Volg ons op:

Back To Top